woensdag 14 november 2012

Verrassen, verwennen, verbazen...

Weet je nog van de me-time waar ik vorige week zo enthousiast over schreef? Daar merk ik deze week helemaal niets van. Hoe dat komt? Ik zal bij het begin beginnen....

Zoals gebruikelijk op woensdagochtend heb ik vanmorgen 3 kindjes aangekleed, gevoed en in de auto geladen om Melissa op tijd op school te krijgen. Vervolgens een paar kleine boodschappen gedaan, terug naar huis en de tweeling -van inmiddels 15 maanden- fruit te eten gegeven, verschoond en in bed gedaan. So far, so good...nog niets bijzonders aan de hand. Normaliter begint dan mijn me-time en heb ik zo’n anderhalf uur om op m’n gemak een blog af te leveren. Maar niet vandaag....
 
Nationale Weddingplannerdag
Vandaag staat namelijk alles in het teken van Nationale Weddingplannerdag, een jaarlijks terugkerend tweedaags evenement dat georganiseerd wordt door Swinging.nl. Swinging.nl is een vooraanstaande evenementenorganisatie die -naast andere klanten- door veel bruidsparen wordt ingeschakeld om een bijdrage te leveren aan een onvergetelijk huwelijksfeest. En één keer per jaar zetten ze dus middels dit evenement 50 weddingplanners in het zonnetje. En laat ik nou één van de uitverkorenen zijn. Ja, uitverkoren...want als je de reacties op het Internet mag geloven, schijnt het echt een bijzondere gebeurtenis te zijn die je als (aspirant) weddingplanner niet mag missen. En omdat het dit jaar de 5e keer is dat deze dag georganiseerd wordt, staat er nog een extra verrassing op het programma. Ik ben dus heel benieuwd en heb er ontzettend veel zin in. Niet alleen naar het programma, maar ook naar de tientallen collega weddingplanners die ik daar ga ontmoeten.

To do-list
Maar even terug naar m’n to do-list voor vandaag. Zojuist dus Owen & Jay in hun bedje gedaan, nu m’n blog aan het schrijven en in diezelfde anderhalf uur moet ik het vandaag zien klaar te spelen om ook nog het huis aan kant te maken, eten te koken zodat er vanavond ook wat te eten is -ook al eet ik zelf niet mee- en m’n reistas in te pakken. ‘t wordt een hele uitdaging, maar waar een wil is.... en ik weet natuurlijk waar ik ‘t voor doe hè?

Verrassen, verwennen, verbazen...

Als we straks om 12.30 uur Melissa weer van school gehaald hebben, geluncht hebben en ik wat quality-time met de kinderen heb doorgebracht, mag ik om 15.00 uur de babysitters -ja, ik heb er vandaag twee- verwelkomen die tot 18.00 uur, wanneer manlief weer thuiskomt, op m’n kroost passen. Ik vertrek dan naar Diemen waar ik twee vriendinnen -en net als ik aspirant weddingplanners- oppik om vervolgens naar Lemmer te vertrekken. Daar verzamelen we om 17.00 uur en vertrekken we om 17.30 uur naar onbekende bestemmingen om ons gedurende 24 uur te laten verrassen, verwennen en verbazen. Een soort vervroegd Sinterklaasfeestje dus, zo voelt het bij mij tenminste. Het mag duidelijk zijn; ik heb er onwijs veel zin in!

Wil je het volgen?
Mocht je benieuwd zijn naar wat we daar allemaal uitspoken en wil je onze belevenissen volgen, check dan #wpday op Twitter en/of volg de fotocompetitie die is uitgezet -voor de leukste foto van het evenement- op de facebookpagina van Swinging.nl

Lemmer, here I come!!!

1 opmerking:

  1. Zin in!!moet ook nog alles pakken, maar Sage wil niet echt mee werken vandaag

    BeantwoordenVerwijderen